مخزن الدانلود

مخزن الدانلود

مخرن الدانلود دانلود همه چیییییز
مخزن الدانلود

مخزن الدانلود

مخرن الدانلود دانلود همه چیییییز

نحوه اتصال هدست بلوتوث به کامپیوتر


 نحوه اتصال هدست بلوتوث به کامپیوتر
 برای اینکار باید برای کامپیوتر خود بلوتوث بخرید یا با لپ تاپ انجام دهید (لپ تاتپی که بلوتوث داخلی داشته باشد)

نرم افزار بلوسل را از لینک زیر دانلود کنید و سپس نصب کنید

پچ کردن این نرم افزار کمی متفاوت است که در ادامه به طور کامل توضیح میدهیم. ((حتما همین نسخه را دانلود کنید))


لینک دانلود


بعد از دانلود و اکسترانت کردن فایل وارد پوشه نرم افزار شده و آن را نصب کنید ((اگر با این آموزش پیش میروید محل نصب را تغیر ندهید))

بعد از اتمام نصب برنامه از شما میخواهد که کامپیوتر را ری استارت کنید حتما گزینه no را انتخاب کنید و مانع از ری استارت شدن شوید سپس وارد

درایو c پوشه program file و سپس پوشه IVT Corporation وسپس پوشه BlueSoleil شوید و محتوی پوشه patch را کپی کنید سپس فایل patch را اجرا کنید ودر اخر روی ایکن برنامه در محل نصب کلیک کرده و ٖآن را باز کنید حالا بلوتوث هدست خود را روشن کرده و در کامپیوتر پیدایش کنید و روی گزینه ی pair کلیک کنید اگر رمزی خواست رمز تمام هدست ها 0000 است بعد از زدن ok هدست به کامپیوتر وصل شده است و می توانید از آن استفاده کنید ۰ در آخر اگر کیفیت صدا خوب نیست blousoleil

را باز کنید روی هدست خود دبل کلیک کنید در پنجره باز شده روی قسمت مربوط به میکروفن هدست کلیک راست کنید و گزینه mout on را انتخاب کنید .

این نرم افزار امکانات متنوع دیگری هم دارد که بسیار کاربردی خواهد بود .


نظرات 27 + ارسال نظر
اذر یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 13:51

با سلام بعد از نصب رمز میخاد که 29 ثانیه تمام میشه و صدا قطع میشه.لطفا راهنمایی بفرمایید .ممنون

محمد یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 03:36

عاقا
طبق گفته ها ی ما پیش رفتم سرچ رو میزنم پیدا می کنه
اسپیکر رو میزنم کانکت میشه ولی صدایی نمیاد
وقتی روی میکروفون کلیک می کنم تا کانکت بشه یه passkey میاره هر چی میزنم وصل نمیشه
خالی میزنم وصل نمیشه
بعضی اوقاتم وصل میشه ولی سریع قطع میشه
دیگه کلافه شدم وااقعا

پسوردی که میخواد مربوط به هدست یا هندزفری اتونه که معمولا ۰۰۰۰ برا تمام هدست هاست اگر هم وصل میشه و بعد از چند لحظه قطع میشه برنامه اتون رو به درستی کرک نکردید مجددا کرک کنید

sara سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 01:43

ممنون عالی بود

روشن چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 13:48

سلام من این برنامه رو نصب کردم ولی وقتی روی دایره زرد میزنم هیچ چیزی بالا نمیاد ولی هدست روی گوشی بالا میاد و اینکه میشه راهنمایی کنید که دکمه patchکجاست

حسین یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 17:53

سلام برا من نه پوشه پچ میاد نه فایلش
میشه راهنماییم کنین

میشه بیشتر توضیح بدید

رسول سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 16:21

سلام
من نرم افزار رو نصب کردم و فایل پچ رو به محل نصب کپی کردم ولی وقتی فایل رو باز میکنم یه اخطار میده و دو گزینه بله و خیر میاد میشه راهنمایی کنید که باید پیکار کنم
همچنین خود برنامه هم درست کار نمیکنه

دوست عزیز بعد از کپی کردن فایل پچ آنرا اجرا کنید و در اخطار ظاهر شده گزینه yes را انتخاب کنید و از برنامه لذت ببرید

حسن یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 20:20

سلام من هدفون جدیدی گرفتم وقتی میخوام با بلوتوث به کامپیوتر متصلش کنم نمی دونم چطور باید این کار رو انجام داد بلوسل رو وقتی باز میکنم و روی دایره زرد رنگ کلیک میکنم میگه دستگاهی نیست در حالی که هدفون روشن و روی حالت بلوتوث هست اما چیزی پیدا نمیکنه درضمن ویندوز 7 دارم لطفا جواب بدید نیاز دارم متشکرم.

هدفون رو به گوشی وصل کنید اگه این مشکل در گوشی هم وجود داشت اشکال از هدفونه و در غیر این صورت اشکال از دانگل بلوتوث کامپیوتره از یه درگاه USB دیگه استفاده کنید احتمالا مشکل رفع میشه

Hassan سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 17:52

اقا این لینک دانلودی که گذاشتین برای 64 بیته یا 32؟؟؟؟؟

برای ویندوز ۳۲ بیتی می باشد بزودی لینک ۶۴ بیتی رو هم قرار می دم

رضا دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 10:25

داداش واقعا دمت گرم.... دوستانی که مشکل نشنیدن صدا پس از اتصال رو دارن باید روی device در classic view راست کلیک بکنن و بعدش از حالت mute دستگاه رو خارج کنن

Ali سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 02:34

سلام خسته نباشی ممنون که جواب من رو دادی راستی این نرم‌افزار روی ویندوز سرویس پک ۳ کار میکنه بعد داداش من این نرم‌افزار رو از یه جای دیگه دانلود کردم مال خودت رو هم دانلود کردم ولی نمیدونم مشکل چیه مال شما نصب نشد مال اون یکی سایت رو نصب کردم و میخواستم patch رو که ما شما بود به همون روش که گفتین اجرا کردم یه پنجره باز میشد و دیگه لودینگ وسطش میچرخید و دیگه هرکار میکردم پنجره بسته نمیشد بحرحال ممنون ویندوز رو عوض کردم ببینم جواب میده

سلام ممنون بابت همراهیتون احتمالا نسخه نرم افزاری که از سایت دانلود کردید یا جدید تر و یا قدیمی تر از این نسخه است مجدد نرم افزار موجود در لینک رو چک میکنم و در صورت مشکل اصلاحش می کنم

amirabas دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 19:10

با سلام
برای من وصل شده اما نمیتوانم باهاش گوش بدم و یا ویس کنم لطفا راهنماییم کنید
با تشکر

اگه از هدفون صدایی مبنی بر اینکه به به بلوتوث وصل شده شنیده میشود و بعد از چند دقیقه قطع میشود احتمالا نرم افزار به درستی کرک نشده لطفا برنامه رو حذف و مجددا طبق مراحل گفته شده پیش بروید

Ali دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 13:56

سلام داداش من میخوام یه هدفون بلوتوث دار رو به کامپیوتر وصل کنم ولی نمیشه این نرم افزار رو هم دانلود کردم ولی نمیشه میشه راهنمایی کنید ممنون

Ali دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 13:30

سلام خسته نباشی داداش خواهش میکنم جواب من رو بده من همین نرم‌افزار رو نصب کردم رو ویندوز ۷ و میخواستم با یه هدفون بلوتوث دار وصل بشم وصل هم میشد ولی بعد دو دقیقه قطع میشد انگار نام افزار پول میخواست چیکار کنم جوابم رو بده

سلام دوست عزیز ببخشید اگه جوابتون رو دیر دادم مشکل شما و خیلی دیگه از دوستان به این علته که به درستی برنامه رو کرک نکردید لطفا یه بار برنامه رو از سیستم تون حذف کنید و مجددا طبق
گفته شده پیش برید به این نکته توجه کنید که بعد از نصب نرم افزار به هیچ وجه سیستم رو ریست نکنید اگه مشکلتون حل نشد
با این ایمیل در خدمتتونم : amirhoseinbabashah104@gmail.com

حسنا دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 11:23

سلام ببخشید من یه مشکلی دارم برای من پوشه
patch نداره چه کنم الان

سلام دقت داشته باشید که فایل patch توی اون فایلی که از سایت دانلود کردید .
فایل بررسی میشود و درصورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکال سریعا اصلاح میشود

کوثر پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 19:55

سلام وقت بخیرِ
من نصبش کردم بعد رفتم درایو c و program file,و... ولی جایی به اسم patch نبود فقط چهارتا تا ایکون بود به اسمای
bsskin/device/documents/driver....
لطفا راهنمایی کنید ممنون

امیر محمد چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 22:48

ایول داری به مولا یه ساله دنبال اینم !!! مگه پیدا میشد

از لطف تون متشکرم

مح چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 15:27

سلام ببخشید من هر کاری میکنم تو ویندوز 7 جواب نمیده لطفا راهنمایی کنید

سلام
میشه مشکلتون رو واضح تر توضیح بدید !

سحر سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 14:50

من بعد از اینکه اون برنامه رو نصب کردم و کارایی که گفتید و انجام دادم ، اون قسمت که گفتید با بلوتوث هدست رو پیدا کنید ، اصلا بلوتوثم روشن نشد هیچی پیداشم نکردم . میشه بگید مشکل از کجاست ؟؟

اول بلوتوثتون رو روشن کنید یا اگه از کامپیوتر استفاده میکنید باید دانگل بخرید

shakila سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 14:08

سلام این نسخه ای که شما گذاشتین 32 بیته لب تاب من 64 بیته که از یه سایت دیگه دانلودش کردم اما برنامه رو اجرا نمیکنه امکانش هست نسخه 64 بیتو خودتون اینجا قرار بدین؟

سلام دوست عزیز به زودی نسخه ۶۴ بیت رو قرار میدم!!!!

MAHAN دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 23:47

سلام داداش من یه مشکل دارم من پچ کردم ولی وقتی میزنم روشن بشه میزنه is not found blue tooth hard wareلطفا کمکم کنید

دوست عزیز اگه از لپ تاپ استفاده میکنید باید بلوتوثش رو روشن کنی اگه هم از کامپیوتر احتمال خیلی قوی دانگل بلوتوثت مشکل داره

parham دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:09

بابا اصلا برای من اون فایل هارو نداره چرا

امیر دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:57

چیکار کنم؟وقتی turn on bloutooth رو می زنم شروع می کنه ولی بعد از مدتی می نویسه hardwareis not found
چیکار کنم؟

Asra شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:22

سلام ... خدا خیرت بده همه جا رفتم نشد .. اومدم طبق راهنمایی رفتم به آسونی حل شد..کیفیت هم عالیه.عالیه واقعا ممنون

دوست عزیز ممنون که دلگرمم میکنی

admin سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 18:39

سلام دوستان ممنون از همراهی تون ببخشید اگه دیر به دیر مطلب میذارم در مورد اتصال هدست بلوتوث به کامپیوتر خیلی سوال پرسیده بودید خواستم جواب بدم در این مورد باید بگم اصلا مهم نیست مدل یا برند هدفونتون چیه مهم اینه دانگل (بلوتوثی که توسط usb وصل میشه )یا نسخه بلوتوث لب تاپ تون از ۲ بالاتر باشه اگه این شرط رو داشته باشین حتما وصل خواهد شد

رضا چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 15:09

دمت گرم من اینو داشتم ولی پچ نمیشد که اینجا یاد گرفتم دمت

41 سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 17:51

cgfbx

امیر حسین سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:55

دمت گرم چه خوب توضیح دادی من که انجام دادم عالییییه دارم حال میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد