مخزن الدانلود

مخزن الدانلود

مخرن الدانلود دانلود همه چیییییز
مخزن الدانلود

مخزن الدانلود

مخرن الدانلود دانلود همه چیییییز

رفع مشکل گیر کردن روی لگو مادربرد

الان که دارید این متنو میخونید احتمالا با دلشوره از بابت کامپیوترتون هستید و نگران اطلاعاتش برای من خیلی پیش اومده که موقع نصب ویندوز بیشتر ویندوز ایکس پی کامپیوتر بعد از ریستات اول روی لوگو مادربرد گیر کرده و هیچ عکس العملی نداشته حتی تو تنظیمات بیوس هم نمی شد رفت من خودم  بار اول که این بلا سرم اومد بردم خدمات کامپیوتری و دادم درست کنن که بی انصاف ها گفتن هاردت سوخته و عوضش کردن ولی سری دوم با یه روش ابتکاری درستش کردم  

این روش هیچ سندیتی نداره خودم کردم و برا من جواب داد  

در کیس و با یه پیچ گوشتی باز کنید کابل های متص به هارد رو با احتیاط جدا کنید همونطور که جدا کردید کامپیوتر رو روشن کنید دکمه مربوط به مادربردتون رو بزنید تا به محیط بیوس برید حالا بوت رو روی سی دی تنظیم کنید سیو کنید و سیدی ویندوز رو داخل دستگاه بگذارید ترجیحا هفت کامپیوتر رو از رو سیدی بوت کنید وقتی به محیط نصب رفتید کابل های پشت هارد رو جا بزنید البته مواظب باشید برق نگیره اتتون خوب حالا میتونید به نصب ویندوز برسید بعد از نصب به ویندوز کاملا مث اولش بالا میاد اگه باز هم بالا نیومد مجددا مراحل رو برسید اوجا که اینستال نو نوشته شما رو ریپیر ویندوز کلیک کنید تو پنجره باز شده لود فایل رو بزنید یه فلش به کیس وصل کنید و اطلاعات مهمتون رو کپی کنید توش بعد شیفت اف ده و بزنید تو محیط داس diskpart رو تایپ کنید سپس clear با این دستور کلا اطلاعات تو هارد میره و مث روز اول میشه پس اگه اطلاعات دارید نکنید اینکارو بعد وبندوز رو نصب کنید مث برق بالا میاد  

و تمتم اگه مفید بود که تو نظراتت بگید دوباره بذارم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد