مخزن الدانلود

مخزن الدانلود

مخرن الدانلود دانلود همه چیییییز
مخزن الدانلود

مخزن الدانلود

مخرن الدانلود دانلود همه چیییییز

دعوت نامه تاینی موویز

 

چند وقته سایت پرطرفدار تاینی موویز دسترسی به سایت را برای کسانی که قبلا عضو سایت نبوده اند محدود کرده است

 به این صورت که برای ورود حتما باید از کسی بخواهید تا برای شما دعوت نامه ارسال کند

اگر دوست دارید در این سایت محبوب عضو شوید کافیه در قسمت نظرات ایمیل خودتونو بذارید تا ظرف براتون دعوت نامه ارسال بشه اگر هم خیلی عجله دارید آدرس ایمیلم اینجا قرار داره بهم ایمل ارسال کنید تا ظرف کمتر از یک ساعت براتون دعوت نامه بفرستم موفق باشید.

دوستان اگه ایمیل ندارید میتوانید ابتدا در کانال خنده دومینویی عضو شوید (ده نفر اول مدیر خواهند شد ) سپس به آیدی من در تلگرام :a.hosein2 درخواستتون رو بگید عضویت در کانال اجباری نیست ولی معرفتتون رو نشون میده از دوستانی هم که دعوت نامه میخواستن ولی بنده شرمنده شون شدم عذر میخوام قول میدم از این به بعد هر ساعت تلگرام و ایمیلمو چک کنم و حرف پایانی اینکه از لطفتون ممنونم تا ابد این بلاگ و با تمام وجود به روز میکنم

;آدرس کانال (نشان دهنده معرفت شما )

آدرس ایمیل مدیر وبلاگ

نظرات 6 + ارسال نظر
جواد دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:36

لطفا برام دعوت نامه ارسال کنید

محمد جمعه 9 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 19:22

لطفا برای من دعوتنامه بفرستید با تشکر.

Ali سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 15:35

سلام
میشه دعوتنامه را برای من بفرستین
ممنون

دنیا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 13:23

سلام بی زحمت برای منم بفرستید

محمد چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 22:15

سلام. منم دعوت نامه میخوام ممنون میشم

امیر حسین پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 19:48

لطفا برای من دعوت نامه ارسال کنید خیلی ممنون

دعوت نامه برای شما ارسال شد ممنون از همراهی تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد